Powered By Blogger

Monday, September 13, 2010

Akhirnya Ayahandaku pergi meninggalkan kami

Salam,

Hari nie merupakan hari ke- 12 pemergian bapak ku yang amat aku sayangi. pemergian beliau amat terasa bagi mak dan kaum keluarga kerna setelah 5 bulan terlantar sakit kerana koma akibat Stroke. Mak dan Adikku ( Aza ) menjadi tulang belakang bagi memastikan Arwah bapa ku terurus dan di jaga ...thanks to all of you. Bagi ak, nyah dan yoep cuma sempat balik hujung minggu sahaja kerna sebok dengan kerja yang membataskan kepulangan kami.

Sedih....tu yang dapat ak rasakan sehingga hari ini kerna mcm sekelip mata bapa ak tinggal kami sekeluarga....2 minggu selepas aku Konvo di UUM bapak aku terlantar sakit iaitu pada 11 April 2010 iaitu sama sehari aku mahu berangkat ke Jakarta, Indonesia. Aku bataklkan penerbangan aku agar ak sempat berjumpa dengan bapak ku...Alhamdullah... ak sempat jumpa juga. Tapi bapak aku time tu dah tak sedarkan diri. Sedihhhhhhhh

Baru aku dapat rasa macam mana org lain rasa apabila kehilangan Ayah......tapi aku redho dengan segala ketentuan Dari NYA...

Moga Roh Arwah Abd Latip B Abd Majid di cucuri rahmad....Al-FATIHAH.

No comments:

Post a Comment